Curs de formare la Sovata , România
Direcţia Generală Educaţăie Tineret şi Spo Chişinău (Centrul Municipal de Informare şi
Orientare Profesională) anunţă organizarea programului de formare continuă şi
schimb de bune practici
Programul este destinat cadrelor didactice şi
persoanelor interesate de dezvoltare
personală
Tematici de
curs:
-
Psihologie managerială şi comunicare asertivă;
-
Educaţie pentru carieră a elevilor şi antreprenoriat.
Participanţii pot opta
pentru unul dintre aceste cursuri sau pentru ambele cusuri, menţionînd faptul
în fişa de participare.
Expediaţi fişa de
participare la Centrului Municipal de
Informare şi Orientare Profesională pînâ 15 iunie 2013 la adresele de e-mail: eodiseu@yahoo.com, cmiop.md@gmail.com, cmiop@mail.ru,
personal sau expediaţi:
mun. Chişinău, str. P. Zadnipru, 3/2
Pentru întrebări, concretizări: tel.: 022486790, 022513489, 079774459.
Data plecării din
Chişinău: miercuri,
08 august 2013, ora 22.00
Data întoarcerii în
Chişinău: joi, 15 august 2013, ora 06.00
Cursul se va ţine în
staţiunea Sovata, cazarea la pensiunea Vila Onix 2*, participanţii având
posibilitatea să se odihnească şi să facă băi curative în bazin dulce şi salin,
saună, proceduri SPA, băi la lacul salin
Ursu şi lacurile cu nămol din zonă.
Cost: 165 euro+650 de lei (5 nopţi cazare, 2 mese calde pe zi (6 zile), taxa de
curs şi certificatul, asigurare medicală,
acces zilnic nelimitat la piscină şi saună, bai saline, sala de fitness, biletul de intrare la
Mina de sare de la
Praid (o zi), excursie la Târgu Mureş (bilet de
intrare la Palatul
Culturii ), vizita la Catedrala Ortodoxă
Română, una dintre cele mai grandioase caterdale). Se deschide viză de scurtă
şedere pentru perioada respectivă pentru persoanele care au nevoie.
Lista
documentelor necesare pentru perfectarea vizei.
- Completare formular
Solicitare de viză (Formularul
vi-l propunem);
- 2 fotografiii color recente pe fon deschis;
- Paşaport pentru străini+ copia (paginile care conţin datele personale,
semnătura personală şi paginile cu vize pentru ultimii 5 ani;
- Copia buletinului de identitate (vizată de dir. şcolii );
- Copia certificatului de naştere (în caz de necorespundere a numelui,
schimbări de nume şi alte acte doveditoare);
- Confirmare din instituţia în care sunteţi angajat cu indicarea
salariului lunar de la locul de muncă (vizată de directorul şcolii);
- Carnetul de muncă în original;
- Copia carnetului de muncă (prima şi ultima pagină înscrisă ce confirmă
actualul loc de muncă fiecare vizate de directorul instituţiei);
Notă: Persoanele care nu au nevoie de viză vor anexa la oferta de participare
doar o copie a paşaportului şi a buletinului de identitate.
.......................................................................................................
Programul cursului de formare
Miercuri, 26
iunie 2013
21.30 - Plecarea
Joi, 27
iunie 2013
10..00 Cazarea
13..00 - Masa
14. 00 - Vizită la Mănăstirea Argeşului ,
Biserica Domnească, Muzeul Municipal
16.00 – Seară de
cunoaştere. Curs de formare (6 ore)
Vineri, 28 iunie 2013
08. 00 –Micul
dejun
08.30 – Excursie la Lacul Vidraru. Croazieră pe lac
12.00 – Masa
de prînz
13.00– Curs de formare (6 ore)
18..00 – Vizitarea
Mănăstirii Aninoasa
19.00 –
Curs de formare (6 ore)
Sîmbătă, 29
iunie 2013
08.00 – Micul dejun
8.00 – Cetatea
Poenari, Ruinele Bisericii San Nicora
14. 00 –Masa de
prîmz
15.00 – Vizită la Casa Norocea ,.Plimbări în
grupuri mici, Soping
16.00- Curs (6 ore)
Duminică, 30 iunie 2013
07. 00 – Micul
dejun
08. Curs de formare (6 ore)
14.00 Plecarea
spre Tîrgovişte
14..00 - Masa de prînz
15.00 – Vizită la Cuirtea Domnească ,
Turnul Chindiei, Muzeul Tiparului, Mănăstirea Dealu
17.00 - Plecarea
spre Chişinău
Amintim: Termenul de aplicare expiră la 10 iunie 2013. Puteţi alfa raspuns
la orice întrebare scriind pe e-mail:
sau la tel.: 0 22 486790, 0 22 513489, 079 774459, Eugenia Stîrcea
.................................................................................................................
Lista
documentelor necesare pentru perfectarea vizei
- Completare formular
Solicitare de viză (Formularul
vi-l propunem);
- 2 fotografiii color recente pe fon deschis;
- Paşaport pentru străini+ copia (paginile care conţin datele personale, semnătura personală şi paginile cu vize pentru ultimii 5 ani;
- Copia buletinului de identitate (vizată de dir. şcolii );
- Copia certificatului de identitate (în caz de necorespundere a
numelui, schimbări de nume şi alte acte doveditoare);
- Confirmare din instituţia în care sunteţi angajat cu indicarea
salariului lunar de la locul de muncă (vizată de directorul şcolii);
- Carnetul de muncă în original;
- Copia carnetului de muncă (prima şi ultima pagină înscrisă ce confirmă
actualul loc de muncă fiecare vizate de directorul instituţiei);
.................................................................................................................
În atenţia cadrelor
didactice
Centrul Municipal de Informare şi Orientare Profesională vă atrage
atenţia asupra faptului că pentru seminarul instructiv-metodic „Ghidarea
în carieră – aspect al procesului educaţional” din 20.03.2013 este
nevoie să vă înscrieţi în prealabil la nr. de telefon 0 22486790, mob.
079774459 sau e-mail: cmiop@mail.ru, cmiop.md@gmail.com,
eodiseu@yahoo.com
Inceputul seminarului: ora 14.00
Local: Centrul Municipal de Informare şi Orientare Profesională, str. P. Zadnipru
nr. 3/2, sala de şedinţe.
......................................................................................................................................................
CURS DE FORMARE LA CURTEA DE ARGEŞ, ROMÂNIA
DGETS Chişinău (Centrul Municipal de Informare şi
Orientare Profesională) anunţă organizarea programului de formare continuă şi
schimb de bune practici
la Curtea de Argeş, România în
perioada 26-30 iunie 2013.
Programul este destinat cadrelor didactice şi
persoanelor interesate de dezvoltare
personală
Tematici de curs:
-
Psihologie
managerială şi comunicare asertivă;
-
Educaţie pentru
carieră
Participanţii pot opta
pentru unul dintre aceste cursuri sau pentru ambele, menţionînd faptul
în fişa de participare.
Expediaţi fişa de participare la Centrului Municipal de
Informare şi Orientare Profesională pînâ 15 mai 2013 la adresele de e-mail: eodiseu@yahoo.com, cmiop.md@gmail.com, cmiop@mail.ru,
personal sau plic:
mun. Chişinău, str. P. Zadnipru, 3/2
Pentru întrebări şi concretizări: tel.: 022486790, 022513489, 079774459,
Data
plecării din Chişinău: miercuri, 26 iunie 2013, ora 21.30
Data
întoarcerii în Chişinău: luni, 01 iulie
2013, ora 06.00
Cursul se va ţine la Curtea de Argeş, cazarea la Hotelul
Camino (www.hotelcamino.ro).
Proiectul va include un
program cultural de cunoaştere a vestigiilor
culturale şi istorice din zonă: Vizită la Mănăstirea
Argeşului , Biserica Domnească, Muzeul Municipal Argeş şi ruinele Bisericii San
Nicora, Barajul Vidraru, Croazieră pe Lacul Vidraru, precum şi Curtea Domnească
şi Turnul Chindiei din Târgovişte, Muzeul Tipatniţei (Tîrgovişte), Mănăstirea Dealu (Târgovişte).
Cost: 90 euro+650 de lei (include:
transportul, cazarea, 2 mese calde pe zi, taxa de curs şi certificatul de
participare, asigurare medicală, taxa pentru intrarea la muzee, biletul de croaziera cu
vaporul)
Ofertă de participare
Nume, prenume ___________ _____________ __
________________________________________
e-mail:__________________________________
telefon fix:_______________________________
telefon mobil: ____________________________
Grad didactic ____________________________
Grad/Titlu ştiinţific _______________________
_______________________________________
Instituţia
(denumirea completă, adresa):
____________________________________
Cursul solicitat: __________ ________
_______
Data completării: ____________
Semnatura ________
..................................................................................................................................
DGETS Chişinău (Centrul Municipal de Informare şi
Orientare Profesională) anunţă organizarea programului de formare continuă şi
schimb de bune practici
Programul este destinat cadrelor didactice şi
persoanelor interesate de dezvoltare
personală
Tematici de curs:
-
Psihologie
managerială şi comunicare asertivă;
-
Educaţie pentru
carieră
Participanţii pot opta
pentru unul dintre aceste cursuri sau pentru ambele, menţionînd faptul
în fişa de participare.
Expediaţi fişa de participare la Centrului Municipal de
Informare şi Orientare Profesională pînâ 15 mai 2013 la adresele de e-mail: eodiseu@yahoo.com, cmiop.md@gmail.com, cmiop@mail.ru,
personal sau plic:
mun. Chişinău, str. P. Zadnipru, 3/2
Pentru întrebări şi concretizări: tel.: 022486790, 022513489, 079774459,
Data
plecării din Chişinău: miercuri, 26 iunie 2013, ora 21.30
Data
întoarcerii în Chişinău: luni, 01 iulie
2013, ora 06.00
Cursul se va ţine la Curtea de Argeş, cazarea la Hotelul
Camino (www.hotelcamino.ro).
Proiectul va include un
program cultural de cunoaştere a vestigiilor
culturale şi istorice din zonă: Vizită la Mănăstirea
Argeşului , Biserica Domnească, Muzeul Municipal Argeş şi ruinele Bisericii San
Nicora, Barajul Vidraru, Croazieră pe Lacul Vidraru, precum şi Curtea Domnească
şi Turnul Chindiei din Târgovişte, Muzeul Tipatniţei (Tîrgovişte), Mănăstirea Dealu (Târgovişte).
Cost: 90 euro+650 de lei (include:
transportul, cazarea, 2 mese calde pe zi, taxa de curs şi certificatul de
participare, asigurare medicală, taxa pentru intrarea la muzee, biletul de croaziera cu
vaporul)
Ofertă de participare
Nume, prenume ___________ _____________ __
________________________________________
e-mail:__________________________________
telefon fix:_______________________________
telefon mobil: ____________________________
Grad didactic ____________________________
Grad/Titlu ştiinţific _______________________
_______________________________________
Instituţia
(denumirea completă, adresa):
____________________________________
Cursul solicitat: __________ ________
_______
Data completării: ____________
Semnatura ________
La 27 februarie în LT „Minerva” s-a desfaşurat seminarul
metodico-practic „Colaborarea eficientă între factorii educativi implicaţi în
ghidarea carierei elevului” la care au participat directorii adjuncţi pentru
educaţie din instituţiile de învăţământ preuniversitar. În cadrul activităţilor
seminarului (lecţii publice, ateliere, activităţi extraşcolare) participanţii
au reflectat asupra temei seminarului, au cautat soluţii şi au formulat
întrebări şi sarcini pentru o mai bună ghidare în carieră a elevilor. La
activitate a participat, din partea Agenţiei pentru Ocuparea Forţelor de Muncă
din Chişinău, dna Ala Cuciuc, Centrul de Informare despre Piaţa Muncii.
La 27 februarie în LT „Minerva” s-a desfaşurat seminarul metodico-practic „Colaborarea eficientă între factorii educativi implicaţi în ghidarea carierei elevului” la care au participat directorii adjuncţi pentru educaţie din instituţiile de învăţământ preuniversitar. În cadrul activităţilor seminarului (lecţii publice, ateliere, activităţi extraşcolare) participanţii au reflectat asupra temei seminarului, au cautat soluţii şi au formulat întrebări şi sarcini pentru o mai bună ghidare în carieră a elevilor. La activitate a participat, din partea Agenţiei pentru Ocuparea Forţelor de Muncă din Chişinău, dna Ala Cuciuc, Centrul de Informare despre Piaţa Muncii.
Şcoala Gimnazială "Liviu Rebreanu" din Comăneşti, România invită profesorii şcolari şi specialiştii în învăţănântul preşcolar la Simpozionul Naţional "TRADIŢIONAL ŞI MODERN ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL ROMÂNESC".
Pot participa pedagogi din orice localitate a Republicii Moldova.
Persoană de contact: Eugenia Stîrcea, şef a Centrului Municipal Chişinău de Informare şi Orientare Profesională, tel. serv. 0 22 486790, mob. 0 79774459.
Detalii în invitaţia de la Comaneşti ...
STIMATI
COLEGI,
Cu 10 ani in
urma, adica in anul de gratie 2003,un
grup de dascali inimosi de la Scoala Gimnaziala,,Liviu Rebreanu”, Comanesti ,
dornici sa invete sau sa impartaseasca si altor colegi din experienta lor,au
initiat primul Simpozion International
care avea sa primeasca confirmarea a peste 300 de participanti. Proiectul a
continuat si am ajuns la editia cu numarul VII.Astazi, va lansam invitatia de a
participa alaturi de ei la derularea unui amplu proiect de interes general,
care are ca subiect generic EFICIENTA.
In cadrul acestui proiect va propunem sa
participati la lucrarile Simpozionului National cu tema: ,,TRADITIONAL SI MODERN IN INVATAMANTUL ROMANESC”,care se va desfasura atat prin activitati
directe-dezbateri , mese rotunde,cat si cu participare indirecta .
Proiectul
a primit girul favorabil si avizul scris
din partea ISJ cat si din partea
CCD.Bacau si a celorlalte institutii implicate in proiect.
Lucrarile directe se vor
desfasura in 5 aprilie 2013 ,pe
urmatoarele sectiuni:
Legea educatiei,la granita dintre
experiment si eficient;
·
Clasa pregatitoare si startul predarii in
sistem integrat -prezentarea unor proiecte model,a unor sugestii metodologice,a
unor secvente de planificare a materiei;
·
Pregatirea prescolarilor,primul pas in
asigurarea succesului unui parcurs scolar;
·
Familia,partener activ in procesul
modelarii personalitatii copiilor;
·
Ce vor preadolescentii si ce le ofera
scoala, in raport cu asteptarile acestora?
·
Clasic si modern in proiectarea didactica
·
Va fi organizata si o sectiune pentru elevii care
doresc sa se implice in proiect.
Ca produs final se va
realiza o culegere de materiale cu caracter metodic,
in format electronic, cu ISBN si fiecare participant va primi
diploma de participare.
In vederea realizarii acestui proiect ,cei ce
doresc sa se implice trebuie sa trimita un mail de confirmare la adresa: siscamarialaura@gmail.com.,adresa la care vor fi trimise si
lucrarile in format electronic. Acesta trebuie sa contina urmatoarele
informatii:
·
Numele
si prenumele cadrului didactic/specialitatea/adresa completa
·
Scoala
de provenienta
·
Titlul
lucrarii
·
Modalitatea
de participare/aparatura necesara
prezentarii
Pot fi trimise proiecte didactice derulate sau in
curs de derulare si prezentari ppt.,filme,modele de activitati didactice, secvente din
lucrari de grad,referate cu modele de bune practici.
Pentru a realiza partea logistica, taxa de
participare este de 25 lei si poate fi trimisa direct sau prin posta.
Pentru a afla mai multe detalii, luati legatura cu
persoana de contact: inv.Bintu Miorica
Data limita pentru inscriere si
trimiterea materialelor: 15martie
2013
ECHIPA PROIECTULUI VA
ASTEAPTA
CU DEOSEBIT INTERES!
Program de formare continuă şi schimb de bune practici
în
parteneriat cu Casa Corpului Didactic din municipiul Tîrgu Mureş, România desfăşurat la Sovata în perioada 04-10 martie 2013
Programe de formare:
Management şi
leadership în educaţie (Management şi comunicare)
Metode interactive de predare în şcoala pentru integrare;
Număr de locuri disponibile pentru fiecare
modul: 20
Cursul
se va ţine în staţiunea Sovata, cazarea la pensiunea Aluniş,
participanţii având posibilitatea se odihnească şi să facă băi curative
în bazinul salin de la Aluniş.
Pentru
participare în proiect Vă rugăm completaţi fişa de înscriere şi s-o expediaţi
pe adresele indicate împreună cu pachetul de acte pentru deschiderea
vizei (pentru persoanele care au nevoie de viză). Solicitarea de viză se va
completa personal la CMIOP.
Data plecării din Chişinău: 04 martie 2013, ora 21.00.
Cost:
125 euro+650 de lei (include: transportul, 5 nopţi cazare, 6 zile/2 mese
calde pe zi, taxa de curs, asigurare medicală, viza, acces zilnic la
salină şi sauna, excursie la Mina de sare de la Praid/o
zi)
Termen
de aplicare: 01 februarie 2013.
Adresa: mun. Chişinău,
str. P. Zadnipru, 3/2, Tel.: 0 22 486790,0 22 513489, 079774459,
e-mail: eodiseu@yahoo.com, cmiop.md@gmail.com,
cmiop@mail.ru
FIŞA
DE ÎNSCRIERE
la
programul de formare continuă
.....................................................................................
.......................................................................
1. Nume:
...........................................................................
2. Prenume:
..........................................................................
3. Actul de identitate:
............................................................
4. Codul numeric
personal: ..................................................
5. Data şi anul naşterii:
...........................................................
6.
Telefon: fix: .............................. mobil
...............................
7. E-mail:
.....................................................................................
8.
Locul de muncă:
......................................................................
9. Adresa instituţiei:
....................................................................
10. Vechimea în învăţămînt:
.........................................................
11.
Funcţia didactică:
....................................................................
12.
Specializarea conform diplomei:
............................................
13. Grad didactic:
.......................................................................
14. Funcţia,
responsabilitatea: .....................................................
Data
completării: ..........................
Semnatura
..........
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu