CURSURI DE FOPRMARE



Curs de formare la Sovata, România


Direcţia Generală Educaţăie Tineret şi Spo  Chişinău (Centrul Municipal de Informare şi Orientare Profesională) anunţă organizarea programului de formare continuă şi schimb de bune practici
la Sovata, România în perioada 8-15 august 2013.

         Programul este destinat cadrelor didactice şi persoanelor  interesate de dezvoltare personală
Tematici de curs:
-          Psihologie managerială şi comunicare asertivă;
-          Educaţie pentru carieră a elevilor şi antreprenoriat.

Participanţii pot opta pentru unul dintre aceste cursuri sau pentru ambele cusuri, menţionînd faptul în fişa de participare.

Expediaţi fişa de participare la  Centrului Municipal de Informare şi Orientare Profesională pînâ 15 iunie 2013 la adresele de e-mail: eodiseu@yahoo.com, cmiop.md@gmail.com, cmiop@mail.ru, personal sau expediaţi: mun. Chişinău, str. P. Zadnipru, 3/2
Pentru întrebări, concretizări: tel.: 022486790,  022513489, 079774459.

Data plecării din Chişinău: miercuri, 08 august 2013, ora 22.00
Data întoarcerii în Chişinău: joi, 15  august 2013, ora 06.00
         Cursul se va ţine în staţiunea  Sovata, cazarea la  pensiunea Vila Onix 2*, participanţii având posibilitatea să se odihnească şi să facă băi curative în bazin dulce şi salin, saună, proceduri SPA, băi la  lacul salin Ursu şi lacurile cu nămol din zonă.
           
            Cost: 165 euro+650 de lei (5 nopţi cazare, 2 mese calde pe zi (6 zile), taxa de curs şi certificatul, asigurare medicală,  acces zilnic nelimitat la piscină şi saună, bai saline, sala de fitness, biletul de intrare la Mina de sare de la Praid (o zi), excursie la Târgu Mureş (bilet de intrare la Palatul Culturii), vizita la Catedrala Ortodoxă Română, una dintre cele mai grandioase caterdale). Se deschide viză de scurtă şedere pentru perioada respectivă pentru persoanele care au nevoie.

Lista documentelor necesare pentru perfectarea vizei.
  1. Completare formular  Solicitare  de viză (Formularul vi-l propunem);
  2. 2 fotografiii color recente pe fon deschis;
  3. Paşaport pentru străini+ copia (paginile care conţin datele personale, semnătura personală şi paginile cu vize pentru ultimii 5 ani;
  4. Copia buletinului de identitate (vizată de dir. şcolii );
  5. Copia certificatului de naştere (în caz de necorespundere a numelui, schimbări de nume şi alte acte doveditoare);
  6. Confirmare din instituţia în care sunteţi angajat cu indicarea salariului lunar de la locul de muncă (vizată de directorul şcolii);
  7.  Carnetul de muncă în original;
  8. Copia carnetului de muncă (prima şi ultima pagină înscrisă ce confirmă actualul loc de muncă fiecare vizate de directorul instituţiei);

Notă: Persoanele care nu au nevoie de viză vor anexa la oferta de participare doar o copie a paşaportului şi a buletinului de identitate.

.......................................................................................................

Programul cursului de formare la Curtea de Argeş, România              

Miercuri,  26 iunie  2013
21.30 -  Plecarea

Joi,  27 iunie 2013

10..00 Cazarea
13..00 -  Masa
14. 00 -  Vizită la Mănăstirea Argeşului, Biserica Domnească, Muzeul Municipal
 16.00 – Seară de cunoaştere. Curs de formare (6 ore)

Vineri, 28 iunie 2013

08. 00 –Micul  dejun
08.30 – Excursie la Lacul Vidraru. Croazieră pe lac
 12.00  – Masa de prînz
 13.00– Curs de formare (6 ore)
 18..00 – Vizitarea Mănăstirii Aninoasa
 19.00 – Curs de formare (6 ore)

Sîmbătă,  29 iunie 2013
 08.00 – Micul dejun
 8.00 – Cetatea Poenari, Ruinele Bisericii San Nicora
 14. 00 –Masa de prîmz
15.00 – Vizită la Casa Norocea,.Plimbări în grupuri mici, Soping
16.00- Curs (6  ore)

Duminică, 30 iunie 2013
07. 00 – Micul dejun
08. Curs de formare (6 ore)
14.00 Plecarea spre Tîrgovişte
14..00  - Masa de prînz
15.00 – Vizită la Cuirtea Domnească, Turnul Chindiei, Muzeul Tiparului, Mănăstirea Dealu
17.00 - Plecarea spre Chişinău

Amintim:    Termenul  de aplicare expiră la  10 iunie 2013. Puteţi alfa raspuns 
la orice întrebare scriind pe e-mail:
sau la  tel.: 0 22 486790, 0 22 513489, 079 774459, Eugenia Stîrcea


Lista documentelor necesare pentru perfectarea vizei
  1. Completare formular  Solicitare  de viză (Formularul vi-l propunem);
  2. 2 fotografiii color recente pe fon deschis;
  3. Paşaport pentru străini+ copia (paginile care conţin datele personale, semnătura personală şi paginile cu vize pentru ultimii 5 ani;
  4. Copia buletinului de identitate (vizată de dir. şcolii );
  5. Copia certificatului de identitate (în caz de necorespundere a numelui, schimbări de nume şi alte acte doveditoare);
  6. Confirmare din instituţia în care sunteţi angajat cu indicarea salariului lunar de la locul de muncă (vizată de directorul şcolii);
  7.  Carnetul de muncă în original;
  8. Copia carnetului de muncă (prima şi ultima pagină înscrisă ce confirmă actualul loc de muncă fiecare vizate de directorul instituţiei);

.................................................................................................................

În atenţia cadrelor didactice
Centrul Municipal de Informare şi Orientare Profesională vă atrage atenţia asupra faptului că pentru seminarul  instructiv-metodic „Ghidarea în carieră – aspect al procesului educaţional” din 20.03.2013 este nevoie să vă înscrieţi în prealabil la nr. de telefon 0 22486790, mob. 079774459  sau e-mail: cmiop@mail.ru, cmiop.md@gmail.com, eodiseu@yahoo.com

Inceputul seminarului: ora 14.00
Local: Centrul Municipal de Informare şi Orientare Profesională, str. P. Zadnipru nr. 3/2, sala de şedinţe.

......................................................................................................................................................


CURS DE FORMARE LA CURTEA DE ARGEŞ, ROMÂNIA

DGETS  Chişinău (Centrul Municipal de Informare şi Orientare Profesională) anunţă organizarea programului de formare continuă şi schimb de bune practici
la Curtea de Argeş, România în perioada 26-30 iunie 2013.

         Programul este destinat cadrelor didactice şi persoanelor  interesate de dezvoltare personală
Tematici de curs:
-          Psihologie managerială şi comunicare asertivă;
-          Educaţie pentru carieră

Participanţii pot opta pentru unul dintre aceste cursuri sau pentru ambele, menţionînd faptul în fişa de participare. 

Expediaţi fişa de participare la  Centrului Municipal de Informare şi Orientare Profesională pînâ 15 mai 2013 la adresele de e-mail: eodiseu@yahoo.com, cmiop.md@gmail.com, cmiop@mail.ru, personal sau plic: mun. Chişinău, str. P. Zadnipru, 3/2
Pentru întrebări şi concretizări: tel.: 022486790,  022513489, 079774459,

Data plecării din Chişinău: miercuri, 26 iunie 2013, ora 21.30
Data întoarcerii în Chişinău: luni, 01 iulie 2013, ora 06.00
    Cursul se va ţine la Curtea de Argeş, cazarea la Hotelul  Camino (www.hotelcamino.ro).


     Proiectul va include un program cultural de cunoaştere a vestigiilor culturale şi istorice din zonăVizită la Mănăstirea Argeşului, Biserica Domnească, Muzeul Municipal Argeş şi ruinele Bisericii San Nicora, Barajul Vidraru, Croazieră pe Lacul Vidraru, precum şi Curtea Domnească şi Turnul Chindiei din Târgovişte, Muzeul Tipatniţei  (Tîrgovişte), Mănăstirea Dealu (Târgovişte).

         Cost: 90 euro+650 de lei (include: transportul, cazarea, 2 mese calde pe zi, taxa de curs şi certificatul de participare, asigurare medicală, taxa pentru intrarea la muzee, biletul de croaziera cu vaporul)


Ofertă de participare



Nume, prenume ___________ _____________ __
________________________________________
e-mail:__________________________________
telefon fix:_______________________________
telefon mobil: ____________________________
Grad didactic ____________________________
Grad/Titlu ştiinţific _______________________
_______________________________________
Instituţia (denumirea completă, adresa):


____________________________________

Cursul solicitat:  __________ ________ _______




Data  completării: ____________


Semnatura ________






..................................................................................................................................



La 27 februarie în LT „Minerva” s-a desfaşurat seminarul metodico-practic „Colaborarea eficientă între factorii educativi implicaţi în ghidarea carierei elevului” la care au participat directorii adjuncţi pentru educaţie din instituţiile de învăţământ preuniversitar. În cadrul activităţilor seminarului (lecţii publice, ateliere, activităţi extraşcolare) participanţii au reflectat asupra temei seminarului, au cautat soluţii şi au formulat întrebări şi sarcini pentru o mai bună ghidare în carieră a elevilor. La activitate a participat, din partea Agenţiei pentru Ocuparea Forţelor de Muncă din Chişinău, dna Ala Cuciuc, Centrul de Informare despre Piaţa Muncii.














Şcoala Gimnazială "Liviu Rebreanu" din Comăneşti, România invită profesorii şcolari şi  specialiştii în învăţănântul preşcolar la Simpozionul Naţional "TRADIŢIONAL ŞI MODERN ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL ROMÂNESC". 
Pot participa pedagogi din orice localitate  a Republicii Moldova.
Persoană de contact: Eugenia Stîrcea, şef a Centrului Municipal Chişinău de Informare şi Orientare Profesională, tel. serv. 0 22 486790, mob. 0 79774459.


Detalii în invitaţia de la Comaneşti ...



STIMATI COLEGI,
            Cu 10 ani in urma, adica in anul de gratie 2003,un grup de dascali inimosi de la Scoala Gimnaziala,,Liviu Rebreanu”, Comanesti , dornici sa invete sau sa impartaseasca si altor colegi din experienta lor,au initiat primul  Simpozion International care avea sa primeasca confirmarea a peste 300 de participanti. Proiectul a continuat si am ajuns la editia cu numarul VII.Astazi, va lansam invitatia de a participa alaturi de ei la derularea unui amplu proiect de interes general, care are ca subiect generic EFICIENTA
            In cadrul acestui proiect va propunem sa participati la lucrarile Simpozionului National cu tema:  ,,TRADITIONAL SI MODERN IN INVATAMANTUL ROMANESC”,care se va desfasura atat prin activitati directe-dezbateri , mese rotunde,cat si cu participare indirecta .
            Proiectul a primit girul favorabil si avizul scris  din partea ISJ  cat si din partea CCD.Bacau si a celorlalte institutii implicate in proiect.
            Lucrarile directe se vor desfasura in 5 aprilie 2013 ,pe urmatoarele sectiuni:

Legea educatiei,la granita dintre experiment si eficient;
·        Clasa pregatitoare si startul predarii in sistem integrat -prezentarea unor proiecte model,a unor sugestii metodologice,a unor secvente de planificare a materiei;
·        Pregatirea prescolarilor,primul pas in asigurarea succesului unui parcurs scolar;
·        Familia,partener activ in procesul modelarii personalitatii copiilor;
·        Ce vor preadolescentii si ce le ofera scoala, in raport cu asteptarile acestora?
·        Clasic si modern in proiectarea  didactica
·         
Va fi organizata si o sectiune pentru elevii care doresc sa se implice in proiect.
            Ca produs final se va realiza o culegere de materiale cu caracter metodic, in format electronic, cu ISBN si fiecare participant va primi diploma de participare.
In vederea realizarii acestui proiect ,cei ce doresc sa se implice trebuie sa trimita un mail de confirmare la adresa: siscamarialaura@gmail.com.,adresa la care vor fi trimise si lucrarile in format electronic. Acesta trebuie sa contina urmatoarele informatii:
·        Numele si prenumele cadrului didactic/specialitatea/adresa completa
·        Scoala de provenienta
·        Titlul lucrarii
·        Modalitatea de participare/aparatura necesara prezentarii
Pot fi trimise proiecte didactice derulate sau in curs de derulare si prezentari ppt.,filme,modele de activitati didactice, secvente din lucrari de grad,referate cu modele de bune practici.
Pentru a realiza partea logistica, taxa de participare este de 25 lei si poate fi trimisa direct sau prin posta.
Pentru a afla mai multe detalii, luati legatura cu persoana de contact: inv.Bintu Miorica
Data limita pentru inscriere si trimiterea materialelor15martie 2013

ECHIPA PROIECTULUI VA ASTEAPTA
CU DEOSEBIT INTERES!




Program  de formare continuă şi schimb de bune practici
în parteneriat cu Casa Corpului Didactic din municipiul Tîrgu Mureş, România  desfăşurat la Sovata în perioada 04-10 martie 2013

            Programe de formare:
            Management  şi leadership în educaţie (Management şi comunicare)
            Metode interactive de predare în şcoala pentru integrare;
             Număr de locuri disponibile pentru fiecare modul:  20

Cursul se va ţine în staţiunea  Sovata, cazarea la  pensiunea Aluniş, participanţii având posibilitatea se odihnească şi  să facă băi curative în bazinul salin de la Aluniş.

Pentru participare în proiect Vă rugăm completaţi fişa de înscriere şi s-o expediaţi  pe adresele indicate împreună cu pachetul de acte pentru deschiderea vizei (pentru persoanele care au nevoie de viză).  Solicitarea de viză se va completa personal la CMIOP.
        Data plecării din Chişinău:  04 martie 2013, ora 21.00.
       Cost: 125 euro+650 de lei (include: transportul, 5 nopţi  cazare, 6 zile/2 mese calde pe zi, taxa de curs, asigurare medicală, viza,  acces zilnic la salină şi sauna,  excursie la Mina de sare de la Praid/o zi)
    
Termen de aplicare: 01 februarie 2013.
Adresa: mun. Chişinău, str. P. Zadnipru, 3/2, Tel.: 0 22 486790,0 22 513489, 079774459, 
e-mail: eodiseu@yahoo.comcmiop.md@gmail.com, cmiop@mail.ru
           
           
  
FIŞA DE ÎNSCRIERE
la programul de formare continuă

.....................................................................................
.......................................................................

1. Nume:    ...........................................................................
2. Prenume:  ..........................................................................
3. Actul de identitate:  ............................................................
4. Codul numeric personal:  ..................................................
5. Data şi anul naşterii: ...........................................................
6. Telefon:  fix: ..............................   mobil ...............................
7. E-mail: .....................................................................................
8. Locul de muncă: ......................................................................
9. Adresa instituţiei: ....................................................................
10. Vechimea în învăţămînt: .........................................................
11. Funcţia didactică: ....................................................................
12. Specializarea conform diplomei:  ............................................
13. Grad didactic:   .......................................................................
14. Funcţia, responsabilitatea: .....................................................

Data  completării: ..........................

Semnatura  ..........

Niciun comentariu: